mandag den 27. juni 2011

Nå men....

så er jeg tilbage fra Rødovre Centrum. Ja altså jeg har også lige været et smut forbi det der Billund, der består af en masse make believe ting, som "Haha-vi har det eddermugme sjovt i det her pislunkne badeland" og "Uhh se os vi kan bygge alt- alt siger jeg dig- i LEGO" Nå men, altså barnet, ham på fire, syntes det var så herre luksus et sted, at han helt høj på sukker og monky tonky-dessert kørte rundt med 180 i timen fra tidlig morgen til sen aften. Jeg er faktisk ikke helt kommet mig endnu- har været citronagtig sur siden vi kom hjem- i forgårs. Det har ligesom sat sig på sjælen, den der hule lyd og alt det der dårlige mad, man får indtaget på rekordtid, så man kan komme videre til noget nyt...-land.
Idag sidder jeg så lidt for mig selv- stadig på barsel, den lille sover, den store er i børnehave og den største til noget sjov i fagforeningen- og det eneste jeg kan tænke på er, at jeg savner dem sgu allesammen. Kan åbenbart slet ikke finde ud af at være helt mig selv mere. Min hjerne og min krop udviser tosset adfærd, der mest af alt minder om abstinenser. Det er sgu noget mærkeligt noget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar