tirsdag den 5. juli 2011

Nej jeg er ikke en af den slags bloggere, der tager billeder af min have og ytrer mig om zen-øjeblikke- i hvert fald ikke idag....

Når dagen starter med et kys af ham på fire med ordene" Mor, er vi kærester?"- og man svarer" Nej, far er min kæreste, men det er jo os to for evigt."- ja, så kan man godt tro at resten af dagen bare bliver sådan en af de der lækre sommerdage i juli, hvor alt bare falder i hak og livet føles allermest perfekt.
Nå men 9 minutter senere stod jeg med lort på fingrene første gang i dag, mindre end en halv time senere, skete det så igen.
Efter at have afleveret den store, var det bare hjem og putte den  lille, så man lige kan få den der time, som alle damer på barsel kender. Den hvor man laver sig en kop kaffe, fødderne op i sofaen, på med Go´morgen Danmark og computeren ved hånden. facebook tjekkes, mailen og måske et besøg på Musthaves, Miinto eller noget andet virkelighedsflugt. Ahhhhhh..... I dag nåede jeg 6 minutter. Det er da også rigeligt.
Jamen, jeg skulle også have ordnet en masse ting, så jeg fiskede pølsen op af tremmesengen. Fyrede en omgang yoghurt i ham. Og så afsted på Niholaen. Herefter fulgte kældertjek i arvet hus (som man ikke må bo i, men som bare står der og håner mig med sin have og alle sine værelser), videre i bank, hvor man lige blev talt ned til af gulddreng på 27, derefter JYSK (dont ask) og 7Eleven (som i denne forbindelse fungerede som mit lokale posthus- ja jeg ved det- det er bare god stil).
Jeg nåede seriøst at drypsvede fra militærshortsen og det der startede med at love smuk julidag med harmoni og kærlighed, var allerede dér, endt i sved, faretruende lavt blodsukker og masser af indestængt raseri.
Resten af aftenen magter jeg slet ikke at kommentere, men jeg kan sige så meget at den heller ikke rigtig endte i smuk juliaften med hjemmelavet hyldeblomstsaft på altan mens børnene stilfærdigt leger med træklodser.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar